Re: S3 ViRGE - OpenGL ?

Autor: Robert SŁawiński (ru4d2_at_interport.net)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 06:49:18 MET

Pawel Sikora <pawel_at_pmc.com.pl> wrote:

>Certyfikaty tez niczego nie dowodza - instalowalismy certyfikowanego
>3DDemona do Softimage 3.5 na Alphe i wszystko bylo ok. do rozdzielczosci
>1152. Jak sie wlaczylo 1280 to przy kreceniu viewplanem wylaczalo sie
>menu po bokach. Microsoft na to ze w to nie wierza i ze beda sprawdzac
>jeszcze raz.

o tym wlasnie mowie, ze skoro taka karta jak 3d demon majaca
certyfikat softimage i to na alfe to powinna chodzic bezblednie, a sam
widzisz jak jest. co tu mowic o kartach, ktore takiego certyfiaktu nie
maja.

>Rowniez Oxygen ma problemy z mapowaniem tekstur na podgladzie - o robi
>to tak powoli ze w ogole trzeba z tego zrezygnowac.

z mapowaniem textur maja klopoty chyba wszystkie karty. co jak na
razie wykombinowalem to to, ze materialy musza byc biale bo czy chcesz
czy nie chcesz ich kolor miesza sie z kolorem textury.
jakiego oxygena uzywasz? co do samego pozycjonowania nie
zauwazylem/zaslyszalem specjalnych brakow. co do powolnosci podgladu
to zauwazylem, ze tylko pierwszy raz jest dosc wolny bo si musi
wczytac i poukladac w pamieci wszystkie obrazki. potem juz jest burza,
ale byc moze jest to sprawa specyficzna dla oxygena, ktorego nie znam.

102 nie zapewnia obsadzenia wszystkich wszystkich bufforow dla
softimage.

202 wyglada dosc zachecajaco, ale z tego co wiem ich certyfikat (co ja
sie upalem na te ceryfikaty?) zostal przyznany przez si w strasznym
tempie i nie wiem czy do konca wszystko zostalo tam sprawdzone.

jak mozesz napisz mi jakie masz doswiadczenia z 202 juz dzisiaj
chcialem go zamowic wiec bede wdzieczny za wszystkie horror story,
moze nie bedzie za pozno. czekam jeszcze na odpowiedz z intergraph w
sprawie intense3d, ale tam tez sa klopoty. dopiero pelen zestaw tzn
razem z texture memory i geometry accelerator chodzi bez zarzutu, ale
za to jak chodzi, ale za to ile kosztuje :(((

bede wdzieczny za kazda informacje, moze byc prywatnie.<rs>.