Re: Poddani Microsoftu

Autor: Marcin Jędrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 23:23:06 MET

Ja rowniez kupilem te ksiazke, tylko nie wiem dlaczego ma taki tytul - o
Microsofcie jest w sumie jakies 50-60 stron. Po drugie, informacja na
obwolucie prawie nijak sie ma do rzeczywistej tresci. W sumie jestem
zdegustowany. A propos, czy ktos slyszalem o programie opisanym w tej
ksiazce - OOP! Bede wdzieczny za informacje.

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl