Produkty Microsoft'u

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Thu 09 Jan 1997 - 19:20:51 MET

On 1997-01-08 lis said:
>Poki on sprzedaje polisy, to faktycznie nie. Gorzej jak bedzie
>mial do zrobienia jakis raport, albo "informatyk zakladowy" bedzie
>musial sporzadzic jakas ciekawsza statystyke.

Do statystyk tez maja specjalizowane oprogramowanie :-)))
jak rowniez do drukowania zbiorowki po zakonczeniu pracy.

>poslugiwania sie innym programem - chocby kalkulatorem. Wtedy
>doceni system ktory ma mozliwosc odpalenia chocby kilku recznie
>przelaczanych sesji DOS, a najchetniej jednak Windows, chocby nawet
>odpalac pod nim kilka DOSowych okienek - ale widac dwa

No nie, napewno nie Windows :-)) System umozliwia do 32
sesji DOS na terminal !! Terminal ma wbudowany
kalkulator, zegar i kalendarz (Sherwood 7000ST), ktory mozna
wywolac kombinacja klawiszy bez zamykania aplikacji, mozna
rowniez uruchomic kilka zadan na terminalu i sie pomiedzy
nimi przelaczac. To dziala prawie tak jak UNIX :-)))

>No i powoli nie mozna bedzie nic mniejszego kupic niz P120+32MB,
>troche glupio na tym sadzac program co zajmuje tylko 2MB ram,
>ale i tak mu tych 10KB podstawowej do pelni szczescia brakuje.

Wlasnie i az prosi sie aby na tym postawic system,
ktory z terminalami znakowymi obsluzy cala Hurtownie
a nie jedno stanowisko sprzedazy tylko np.: 20.

>Chocby po to, zeby sie wreszcie uwolnic od problemu, ze ten program
>dziala najlepiej jednynie z drukarka Star NL10, dawno nie
>produkowana...

To naprawde jest zaden problem jesli sie kupuje legalne
oprogramowanie. Wszystko moze byc w Mazovii lacznie z
generatorami znakow w drukarkach sam taka mam.
Widzisz sens stawiania Laserowki do drukowania faktur?
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;33;40mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive