Re: Produkty Microsoft'u

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 13:11:00 MET

StaCH_at_tpnet.waw.pl wrote:

>Do statystyk tez maja specjalizowane oprogramowanie :-)))
>jak rowniez do drukowania zbiorowki po zakonczeniu pracy.

Wszystko pieknie pod warunkiem, ze akurat _ta konkretna_ statystyka
ktora trzeba sporzadzic, jest przewidziana w programie :-)
Aha, nie interesuja mnie posrednicy sprzedajacy polisy, tylko
pracownicy oddzialu - miedzy innymi rozliczajacy posrednikow.

Poza tym: krotkie cwiczenie myslowe. Siedzi sobie czlowiek,
nie ma akurat klienta, wiec pisze sobie jakies male conieco
pod okienkami. Dzwoni klient, ktory chce sie dowiedziec, ile
kosztuje polisa. Czy lepiej, zeby czlowiek mial otwarte w tle
wszystkie potrzebne programy DOS, czy zeby, klnac w duchu natreta,
wysiadal z windy, szukal odpowiedniego programu, uruchamial go ?
Klient w tym czasie 'wisi na telefonie', i w miare czekania
zaczyna sie robic agresywny...

>No nie, napewno nie Windows :-)) System umozliwia do 32
>sesji DOS na terminal !! Terminal ma wbudowany
>kalkulator, zegar i kalendarz (Sherwood 7000ST), ktory mozna
>wywolac kombinacja klawiszy bez zamykania aplikacji, mozna
>rowniez uruchomic kilka zadan na terminalu i sie pomiedzy
>nimi przelaczac. To dziala prawie tak jak UNIX :-)))

Jezeli napiszesz, ze dziala prawie tak, jak OS/2, to moze sie
skusze ;-)))

>To naprawde jest zaden problem jesli sie kupuje legalne
>oprogramowanie. Wszystko moze byc w Mazovii lacznie z
>generatorami znakow w drukarkach sam taka mam.

Jezeli sie kupuje komplet oprogramowania, to owszem.
Gorzej, jezeli masz 'kazdego psa z innej budy' - jeden
program w Clipperze z Mazovia, drugi w Foxie z CP852...

Staszku, czy moglbys sobie zalozyc jakies dzialajace konto
mailowe ? Chetnie porozmawialbym o Multiuser DOS-ie i
'informatyce ubezpieczeniowej', ale wolalbym nie na 'pececie'.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl