Poddani Microsoftu

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 20:29:32 MET

W ostatnich dniach wpadla mi w rece ksiazka
Davida Couplanda: Poddani Microsoftu. Jest ona
zbeletryzowanym pamietnikiem Daniela Underwooda,
ktory pracowal w Redmond jako tester, a nastepnie
z grupa wspolpracownikow odszedl z firmy, aby zalozyc
wlasna. Przyznam, ze opis warunkow w M$ mnie zaskoczyl,
pomimo ze wiedzialem, iz Gates jest niezlym wyciskaczem
potu. Zachecam do lektury, ksztalcace...

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek