Re: Diamond Stealth 3D 2000

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 22:04:26 MET

Krzysztof Mazurek wrote:

> Wiele roznych opinii padlu juz na temat tej karty. Niektorzy pisali, ze
> jest idealna, dopracowana, niezwykle szybka i posiada rewelacyjne drivery.
> Ktos znowu inny pisze, ze ma beznadziejne drivery i sa problemy.
>
> W sumie nie wiem jak ja ocenic....
>
> --
>
> Krzysztof Mazurek
> hector_at_free.polbox.pl
> http://www.geocities.com/collegepark/7459
>
> ps.
> Czy mozna dolozyc jej 2 MB RAM EDO (do 4)?

Z mojego doswiadczenia wynika cos takiego:

Drivery, ktore sa na CD-ku z karta (mowie o wersji rozszerzalnej do 4Mb,
na pamieciach 45ns) sa dobre, stabilne, ale nie nadzwyczajne.

Jakis czas temu Diamond na swojej WWW wywiesil wersje beta nowych
driverow pozwalajacych na: natychmiastowa zmiane rozdzielczosci i ilosci
kolorow w Windows (przynajmniej w '95), virtual desktop z DOSKONALYM
scrollem (np. rozdzielczosc 640x480, a wielkosc ekranu 1600x1200 -
SUPER). Drivery byly wiec fajne, ale nie do konca stabilne. Beta ze
strony WWW szybko zniknela i zostala zastapiona zupelnie nowa wersja
driverow, ktore...uwaga, uwaga...nie mialy zadnej z wyzej wymienionych
funkcji.

Potem byla nastepna wersja final (jeszcze nowsza, jest na WWW od polowy
grudnia), ktora wprawdzie ma funkcje pierwsza, ale o virtual desktop
nalezy zapomniec.

Nie musze nadmieniac, ze mam u siebie zainstalowana wersje beta.

Pozdrawiam i zycze jak najlepszej karty graficznej,

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek