Re: Diamond Stealth 3D 2000

Autor: Balthasar (balth_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 10:25:09 MET

> Jakis czas temu Diamond na swojej WWW wywiesil wersje beta nowych
> driverow pozwalajacych na: natychmiastowa zmiane rozdzielczosci i ilosci
> kolorow w Windows (przynajmniej w '95), virtual desktop z DOSKONALYM
> scrollem (np. rozdzielczosc 640x480, a wielkosc ekranu 1600x1200 -
> SUPER). Drivery byly wiec fajne, ale nie do konca stabilne. Beta ze
> strony WWW szybko zniknela i zostala zastapiona zupelnie nowa wersja
> driverow, ktore...uwaga, uwaga...nie mialy zadnej z wyzej wymienionych
> funkcji.

> [...]
Wszystko sie prawie zgadza: od jakiegos czasu jest juz dostepna nastepna
wersja tych driverow (chyba 4.02.00.2104 - albo jakos podobnie), ktora
rowniez nie ma virtual desktopu ale jest szybsza (przynajmniej na wintach'u).

Ja kupilem Diamonda i nie zaluje. Mialem kilka wersji Virge'a noname i
roznice w jakosci i predkosci dzialania kart byly na tyle duze, ze dolozylem
150 PLN i kupilem 3D2000. Chcialem kupic 3D3000 ale niestety nie okazala
sie tak szybka jak oczekiwalem (przyrost predkosci ok 10%).

--
				Balthasar