Re: Diamond Stealth 3D 2000

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 09:32:12 MET

On Mon, 06 Jan 1997 22:04:26 +0100, Domin 'Alien' Wnek <domin_at_elektron.pl> wrote:

>Drivery, ktore sa na CD-ku z karta (mowie o wersji rozszerzalnej do 4Mb,
>na pamieciach 45ns) sa dobre, stabilne, ale nie nadzwyczajne.

He - ja dostalem przez przypadek CD-ka... troche starego :) Znaczy sie nie
slyszal on nawet o sterownikach do Stealth 3D 2000... tak wiec musialem
sciagnac sterowniki z WWW.DIAMONDMM.COM ...

> [...]
>kolorow w Windows (przynajmniej w '95), virtual desktop z DOSKONALYM
>scrollem (np. rozdzielczosc 640x480, a wielkosc ekranu 1600x1200 -
>SUPER). Drivery byly wiec fajne, ale nie do konca stabilne. Beta ze
>strony WWW szybko zniknela i zostala zastapiona zupelnie nowa wersja
>driverow, ktore...uwaga, uwaga...nie mialy zadnej z wyzej wymienionych
>funkcji.

>Potem byla nastepna wersja final (jeszcze nowsza, jest na WWW od polowy
>grudnia), ktora wprawdzie ma funkcje pierwsza, ale o virtual desktop

Ale checa... to ja mam sterowniki beta? Ale trzeba przyznac - zmiana
rozdzielczosci, Virtual Desktop i bajery sa C00L ... :))))

Jesli ktos bardzo ich potrzebuje, moge przeslac...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|