Re: Toner do HP5L

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lódz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 16:24:03 MET

>Dawno temu w ciezkich latach 89-90 robilismy regeneracje cartridge'y do
>malych kopiarek Canon serii PC - konstrukcja modulu jest bardzo podobna.
> Przy dobrym papierze taki modul dawal sie dwa razy regenerowac.
> Jezeli chcesz sie w to bawic to kilka porad:
>
>- Beben jak najkrocej na swietle - przechowywac w czarnym worku.

  Mam juz beben "wielorazowy" ale proszek mi sie skonczyl.

>- Nie wiem jaki toner toner wsypac. Do Canonowskich uzywalismy tonera od
>kopiarek Canon NP 1215 (pozniej zwanych 1520), ale nie byl taki sam. UWAGA:

  Do HP5 moze nie wiesz ale moze wiesz jaki do HP3

> Toner tonerowi nie rowny, nawet od roznych typow tego samego producenta.

  O te informacje mi najbardziej chodzi.
  Kiedys wsypalem do HP3 toner od Canona i mialem szare wydruki.
  Jaki test tonera wykonac zeby sie przekonac ktory toner jest OK ?

>- Przy montazu uwaga na poprawne polozenie listwy zgarniajacej.
>
>Gdzies kolo 1992 rowniez na Zachodzie wpadli na to, ze cartdige mozna
>regenerowac,byly dostepne nawet bebny na wymiane, ale sprawa szybko ucichla.

  Jeszcze teraz sa w Polsce firmy sprzdajace wymienne bebny "wielorazowe"
  z puszkami z proszkiem. Chcialbym kupic taki proszek ale BEZ bebna.

--
Romek