Re: Toner do HP5L

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 21:44:44 MET

In pl.comp.pecet Romuald Zylla, T.Uni. of Lsdz, PL <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> wrote:
: >- Nie wiem jaki toner toner wsypac. Do Canonowskich uzywalismy tonera od
: >kopiarek Canon NP 1215 (pozniej zwanych 1520), ale nie byl taki sam. UWAGA:

: Do HP5 moze nie wiesz ale moze wiesz jaki do HP3

: > Toner tonerowi nie rowny, nawet od roznych typow tego samego producenta.

: O te informacje mi najbardziej chodzi.
: Kiedys wsypalem do HP3 toner od Canona i mialem szare wydruki.
: Jaki test tonera wykonac zeby sie przekonac ktory toner jest OK ?

Magnes. Toner do HP jest przyciagany przez magnes.

J.