Re: free.polbox.pl

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 10:47:31 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

> In pl.comp.pecet Marcin Debowski <agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl> wrote:
> : Jesli zalozymy ze dostajesz regularnie poczte, powiedzmy n KB na dobe to
> : wzrost zajetosci dysku, przy zalozeniu ze nic nie bedzie kasowane, bedzie
> : wprost proporcjonalny do czasu przebywania poczty na serwerze. Jesli czas
> : przechowywania z 1 tygodnia zostanie wydluzony do 10 tygodni bedzie to
> : wzrost o 900%.
>
> A nie wiesz po co mi poczta, ktora czytam raz na kwartal?

To faktycznie moze za dlugo.
Ale IMHO oferta polboxu skierowana jest glownie w klientow 0w202122.
No i jak ktos ma uszkodzony telefon, to zostaje mu jedynie bieganie do
kumpli z modemem, bo ze mu telefon naprawia ponizej 2 tygodni, to ja
bym nie liczyl.
A po miesiacu pyk! - i po koncie!

Ja rozumiem, ze to konta darmowe, ale w takiej postaci to jest troche
bez sensu, IMHO.

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl