DAC (covox) stereo ?

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Sat 04 Jan 1997 - 10:43:59 MET

On 1997-01-02 jukisiel said:

>Warto, warto, ja na moim Covox emuluje Sound Blastera 2.0 z
>Wavetablem i to z niezla jakoscia! Jedyne czego mi barkuje to
>stereo :(

Jakiego oprogramowania uzywasz do tego? Ja testowalem MODPLAY,
SCREAM TRACKER i MODED ale dzialaja tylko pod Novell DOS w trybie
single task. Pod Multiuser DOS zaden z nich nie dziala ...
Kluczowanie kanalow odbywa sie 1 bitem printer portu tyle
pamietam jak robilem projekt plytki ....
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;32;46mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive