Re: Upgrade BIOS-u

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 10:43:40 MET

Piotr Sobczak wrote:

> Jaka plyta? A jak myslisz? Oczywiscie Intel. Oryginalne BIOSy AMI do tych
> plyt sa na ftp.intel.com (kiedys byly odjazdowe MR-BIOSy do plyt
> intelowskich ale nie wiem czy mozna je sobie jeszcze tak freez MR'a cignac).

Też mam Optimusa z AMI i zrobiłem sobie upgrade BIOS-u jakiś czas temu,
korzystając właśnie z intelowskiego serwera. Nie zauważyłem jednak
jakichkolwiek różnic w pracy komputera po upgrad'zie (a nowy BIOS miał
numer o kilka cyfr wyższy od starego). Czy ktoś mógłby mnie oświecić, co
daje taki upgrade?

Pozdrawiam,
Michał

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl