Re: Filtry do monitorow

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 21:51:19 MET

In pl.comp.pecet Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
: to teraz moze ja, chociaz filtry z komputerami maja raczej niewiele
: wspolnego... imho podstawa jest wysokiej klasy MONITOR, a nie pozniejsze
: nieudolne proby ratowania sytuacji filtrami.
: nic nie zastapi odpowiednio wysokiej klasy monitora, dajacego ostrym stabilny
: i pozbawiony znieksztalcen obraz. wysokiej klasy monitory spelniaja normy MPR
: II, TCO 95 (MPR III) i inne podobne. wkurza mnie jak widze monitor za 6mln z
: filtrem za 4ry... znacznie lepszy efekt daloby kupienie monitora za 10-11...

To zalezy.... co masz za plecami. Monitorow z polaryzacyjnym wygaszaniem
odblaskow jeszcze nie robia, nawet za 15...

Jarek.