Re: Filtry do monitorow

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 00:09:31 MET

2 Jan 1997 20:55:00 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) napisał(a):

>podobne przyklady mozna mnozyc. np. roznica w cenie miedzy standardowym
>kineskopem "Delta" a "Trinitronem" w przypadku monitorow to 300zl. czyli tyle
>co dobry filtr na monitor. roznica w jakosci obrazu, promieniowaniu etc. jest
>na tle duza, ze osobnika dokupujacego filtr do monitora z klasycznym

Nie wiem jak jest w przypadku monitorow (bo nie mam "dawki"
porownawczej), ale w przypadku telewizorow roznica pomiedzy delta a
trinitronem juz praktycznie sie zatarla, a nawet niekiedy obraz z
Delty jest lepszy niz z Trinitrona (Panasonic 8-bit vs Sony Trin.).

No i Diamondtrony zamontowane w CTX sa do bani.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --