Re: Cyrix

Autor: Radoslaw Poplawski (radek_at_wro.ternet.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 10:56:27 MET

31 Dec 1996 18:54:29 GMT, "Wojciech Płotka" <best_at_torun.pdi.net>
napisał(a):

>Osobiscie stosuje procesor CYRIX 166+ montowany na plycie SOYO (HX) . Do
>tej pory mialem okazje pracowac na komputerach wyposazonych w procesory 286
>, 386 , 486 Intela , 486DX4/133 oraz K-5 AMD , PENTIUM 100 Intela , CYRIX
>150+ oraz 166+ .

Ja tez.

>Wszystkim zagorzalym zwolennikom INTEL-a przypominam o bledzie w
>procesorach Pentium

To chyba zarty! O tym juz wszyscy dawno zapomnieli...

>. Na podstawie mojego doswiadczenia moge wyrazic SWOJA
>opinie

Oczywiscie ja tez MSZ.

> W kategorii procesorow do 486 bezwzglednie przewodzi INTEL ( na
>duze wyroznienie zasluguje jednak 486DX4/133 firmy AMD )

??? Chyba wlasnie w kategorii 486 AMD bije Intela na glowe (mowie o
rynku polskim gieldowym). I to nie tylko cena, ale i jakoscia
produktu!

>, natomiast w
>kategorii procesorow "PENTIUM" ( wraz z 586 czy 686 ) moje zdanie jest
>takie , ze z porownania wypada zdecydowanie K-5 ( pozdrawiam uzytkownikow )
>firmy AMD ( przejrzyjcie listy w czasopismach oraz w internecie ) , jesli

K5 jest najbardziej fatalnym produktem Pentiumopodobnym. Temat
"dlaczego" byl tu juz omawiany wiec move archiwum peceta. Cyrix
faktycznie moglby pobic Pentiuma, ale jakosc koprocesora (dwa razy
wolniejszy) wyklucza to - na razie.

>natomiast chodzi o porownanie procesorow INTEL-a i CYRIX-a to :
>1. Proponuje zapoznac sie z wynikami testow ( CHIP 6/96 )

Uwazam, ze odsylanie kogokolwiek z pecetowiczow do testow CHIP-owatych
i PC-kurierowatych mozna smialo poczytac jako obraze! Te testy sa tak
denne i niewiarygodne, ze lepiej, aby sie nie pojawily wcale. Po
_wiarygodne_i_praktycznie_sprawdzone wyniki odsylam do archiwum.

>2. Uwazam ze stosunek mozliwosci/cena jest takze istotny . Za roznice w
>cenie radze zainwestowac w dodatkowa pamiec lub naprawde dobra karte
>graficzna . Da to lepszy efekt .

Dokladnie. Problem, ze dla Pentium na razie nie ma alternatywy.

>Ponadto proponuje wszystkim przeciwnikom jakiejkolwiek firmy wyprobowanie
>danego podzespolu na kilku komputerach , a nie opieranie swej opinii na
>pracy komputera kolegi.

Nie widze zwiazku pomiedzy "kilkoma komputerami" a wiarygodnoscia
wynikow. Przynajmniej w przypadku procesora.

>Szczesliwego Nowego Roku !
>Zagorzalym przeciwnikom czegokolwiek - zycze wiecej tolerancji w Nowym Roku

Do Siego Roku!

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --