Re: Scrypt

Autor: Radoslaw Poplawski (radek_at_wro.ternet.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 10:56:15 MET

Mon, 30 Dec 1996 21:30:35 GMT, marekc_at_lodz.pdi.net (Marek Ciesielski)
napisał(a):

>Raczej nie. To sluzy do laczenia komputerow przez lacze szeregowe lub
>rownolegle...

Tak, wiem. Ale czy to nie moze zastapic Dial-Up? Czy raczej jest to
wewnetrzy wynalazek Microsoftu do laczenie dwoch Winteli?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --