Re: gry przez kabel

Autor: Lukasz Grochal (cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 14:53:20 MET

Bogdan Mizerski <BogdanM_at_tch.waw.pl> pisze:
: Nie wiem jak dziala Quake albo Warcraft na RS, ale czy dzis jest jakis
: problem ?
: Kupic kartki ARC NET - groszowa sprawa - zaladować IPX i działa.
: A co do pracy na RS - widziałem jak sie siec Ehernet zapchala gdy kilku
: ludzi probowalo grac w takie cuda. RS ma jakby troche mniejsza wydajnosc

Slodziutki, karty to ze 600 tys, do tego trzeba postawic software i
pokonfigurowac. A tu tylko kabel i wtyczki (czyli niecale 100).
Przez RS-a albo ci pojdzie (jak wystarczy transferu), albo
nie pojdzie, a w sieci jest wielu uzytkownikow, wystarczy, ze jeden zacznie
ciagnac 3 mega z dysku i sie DOOM rozsynchronizuje i padnie. Czy to tak
trudno odpowiedziec _na_temat_ (albo nie odpowiadac w ogole)? Ja wiem,
ciebie stac na karty sieciowe, pewnie masz w domu pentiuma z 5-gigowym
dyskiem i dwoma kompaktami, ale jak sie czlowiek pyta o rs-a to mu mow o
rs-ach a nie o sieci.

-- Wkurzony jak rzadko (rowniez odpowiedziami roznych takich na moj posting
o 32-bit DOSie, w stylu "postaw se facet OS/2")...

                                                Lukasz Grochal (.)

  For PGP key finger cypis_at_student.uci.agh.edu.pl