Re: gry przez kabel

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 15:41:51 MET

Lukasz Grochal <cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Bogdan Mizerski <BogdanM_at_tch.waw.pl> pisze:
: : Nie wiem jak dziala Quake albo Warcraft na RS, ale czy dzis jest jakis
: : problem ?
: : Kupic kartki ARC NET - groszowa sprawa - zaladować IPX i działa.
: : A co do pracy na RS - widziałem jak sie siec Ehernet zapchala gdy kilku
: : ludzi probowalo grac w takie cuda. RS ma jakby troche mniejsza wydajnosc

: Slodziutki, karty to ze 600 tys, do tego trzeba postawic software i
: pokonfigurowac.

Arcneta za 600tys? Jakis zdzierca usiluje Ci to sprzedac. Moze to Ethernety?

:[A A tu tylko kabel i wtyczki (czyli niecale 100).

A tu placisz troche wiecej, ale zyzskujesz komfort na dluzej...

Jarek.