Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 14:04:57 MET

20 Nov 1996 05:01:50 GMT, "S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> napisał(a):

>Ty

>I to Ci pokazuje rzeczywista transmisje........ :))))
>Ech, te windows....

Tak. To jest aktualna predkosc transmisji osiagnieta miedzy modemem a
kompem (pisze jak byk: "maksymalna osiagnieta predkosc transmisji").
Chyba, ze juz przestales wierzyc windowsom :).

>Chodzilo o zmuszeni win95 do pokazania predkosci a nie jakis trzeci soft.
>Ustawiasz: modem log -> yes i w system monitor mozesz wybrac teraz predkosc
>rzeczywista in i out.

>Modem nie chodzi powyzej 19 z innym modemem

??? Modem nie chodzi z innym modemem powyzek 14400. Z komputerem
maksymalnie moze osiagnac 19200. Ile razy mam to pisac?

> a te 115 to predkosc na ktora
>Ty pozwalasz windows

Nie, nie pozwalam. Chetnie bym mu zabronil uzywania tej predkosci.
Klopot, ze stary port 8250 jest odczytywany jako FIFO (16550) i bardzo
chetnie uslysze jakas sensowna rade, w jaki sposob przekonac win95, ze
to jednak jest 8250. W kazdym innym systemie udaj sie to zrobic bez
problemu. No, ale win95 ma PLUG & PLAY (wszyscy na kolana!).

>. Czy ta predkosc osiagna w porzumiwaniu sie w Twoim
>modemem? Trudno zgadnac.

Pod win3 nie udalo mi sie zmusic powyzej 38400, wiec nie sadze, ze
win95 nagle cos takiego potrafi.

>Modem Ci nie dziala? To sie zglos do producenta modemu o aktualny driver.

Ja chyba zaczne robisz "copy&paste". Naprawde ne wiesz jak dziala
modem, czy tylko udajesz? Bo dyskusja z Toba robi sie powoli bez
sensu. Po co mi driver do modemu? Ja nie chce korzystac z procedur
Dial-Up Networking, bo moge miec lepsze. Jezeli juz drivery to do
portu, ale obsluge portu 8250 ma win95.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!