Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 06:01:50 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote in article
<3295993c.3216902_at_news.nask.org.pl>...

Ty

> Panel sterowania-->Modemy-->Wiecej informacji

I to Ci pokazuje rzeczywista transmisje........
:))))
Ech, te windows....

> Patrz wyzej.

> Skoro twierdzisz, ze to jest unsupported... :-) Biezaca predkosc portu
> pokazuje pierwszy lepszy program monitorujacy COM-y, np. ModemSta,
> ktorego uzywam.

Chodzilo o zmuszeni win95 do pokazania predkosci a nie jakis trzeci soft.
Ustawiasz: modem log -> yes i w system monitor mozesz wybrac teraz predkosc
rzeczywista in i out.

> Nie przeszkadza, lecz ciekawi w jaki sposob win95 porozumiewa sie z
> modemem na 115K skoro modem powyzej 19K nie chodzi. A raczej dlaczego
> chce sie porozumiewac...

Modem nie chodzi powyzej 19 z innym modemem a te 115 to predkosc na ktora
Ty pozwalasz windows. Czy ta predkosc osiagna w porzumiwaniu sie w Twoim
modemem? Trudno zgadnac.

> Dziwisz sie, ze mi przeszkadza, ze modem nie dziala???

Modem Ci nie dziala? To sie zglos do producenta modemu o aktualny driver.