Re: STB vs VIEWTOP

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 22:57:41 MET

Tue, 19 Nov 1996 15:21:14 +0100, Ziemowit Buczynski
<ziemek_at_if.uj.edu.pl> napisał(a):

>Inny przyklad - prosze bardzo. Jak wyglada sytuacja gdy na S3 chcemy
>zmienic parametry np dla Windows. Uruchamiamy MS Windows uruchamiamy
>odpowiedni programik i OK. Ale co zrobic gdy monitor "nie wyrabia" tego
>co jest aktualnie ustawione? Trzeba w system.ini zmienic driver na
>Standard VGA uruchomic Win i zmienic driver ponownie na S3 z zadanymi
>parametrami. W ViewTopie nic z tych rzeczy. W pliku system.ini mamy w
>postaci otwartego tekstu rozdzielczosc, ilosc kolorow, a nawet
>czestotliwosc odswiezania.

        Co ty opowiadasz? Miales jakas tandetna S3, ktorej nazwy nawet
nie podajesz, i opowiadasz jakies dziwne rzeczy. Nie bede polemizowal,
bo za bardzo nie ma z czym.

        Jesli tak wychwalasz otwarty tekst w system.ini, to moj
Diamond S3 (i kazdy inny) tez ma taka mozliwosc. Ktora msz nie jest
jakas specjalna zaleta tej karty.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!