Re: Monitory 15"

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 22:58:27 MET

Tue, 19 Nov 1996 11:59:11 GMT, radekp_at_geocities.com (Radoslaw
Poplawski) napisał(a):

>Akurat to nie jest wina monitora, lecz wylacznie Twoja. Monitory
>Daewoo sa dosc kiepskie, bo daja slaby, nieostry obraz.

A, chyba sie niejasno wyrazilem, wiec jeszcze raz:
Akurat to nie jest wina monitora, lecz wylacznie Twoja. Ustaw sobie
wyzsza czestotliwosc. Ja mam ustawione 120Hz dla 640x480 i 100Hz dla
800x600. Wtedy oczy nie powinny bolec.

Poza tym monitory Daewoo sa dosc kiepskie, bo daja slaby, nieostry
obraz w wyzszych czestotliwosciach odsw.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!