Re: HOT 433 - totalny zlom? [bylo: win95 i wylaczanie monitora]

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 15:34:30 MET

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) napisal(a):

>OK, a czy tych 8 na 10 klientow nie chcialo aby miec Windows 95
>albo wczesniej DOS-a 6.22 i Windows 3.1 PL ?

Pewnie tak. Ale z tych przypadkow, ktora ja znam, to win nie bylo
powodem zwrotu plyty. W kazdym badz razie nie glownym.

>Zreszta z poczatku nie bylo wcale rozowo, bo Warp tez nie chcial
>ruszyc - pomogl upgrade BIOS do wersji 25.
>Grzegorz Bodaszewski

He, he, koledze wszystko zaczelo dobrze chodzic, gdy z biosu 25 zrobil
sobie 16-tke (tzw. downgrade :) ).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -