Re: HOT 433 - totalny zlom? [bylo: win95 i wylaczanie monitora]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 21:48:23 MET

radekp_at_geocities.com (Radoslaw Poplawski) wrote:

>Ciesze sie. Nie kazdy mial takie szczescie. Dokladnie 7-8 klientow na
>10-ciu mialo pecha... Wiadomosc z pierwszej reki.
>
>W kazdym badz razie w kregach zblizonych do sprzedawcow plyty Shuttle
>sa synonimem totalnej tandety. Powaznie.

OK, a czy tych 8 na 10 klientow nie chcialo aby miec Windows 95
albo wczesniej DOS-a 6.22 i Windows 3.1 PL ?
Ja od poczatku uzywalem na tej plycie 'alternatywnych'
[Grego, nie zabijaj za to slowo :-)] systemow - najpierw
Novell DOS 7.0 i WfW 3.11 EE, a od niedawna Warp.
Nie wiem, jak MS-DOS 6.22, ale z Trouble-95 naprawde jest
jakis problem. Nie wiem jaki, bo machnalem reka - i tak mi W'95
do niczego niepotrzebne.
Zreszta z poczatku nie bylo wcale rozowo, bo Warp tez nie chcial
ruszyc - pomogl upgrade BIOS do wersji 25.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl