Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Michal Wisniewski (misiek_at_hetman.iis.pw.du.pl)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 15:34:11 MET

On 13 Nov 1996 18:33:26 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>pozowle sobie znowu wpasc w charakterystyczny dla mnie
>(a tak nielubiany przez niektorych) osobisty ton.
Co mi tam... Wpadaj :))

> [...]
>- No ... wszyscy
>- Wszyscy to znaczy nikt. Kto konkretnie?
>- No ... wszyscy ... koledzy z klasy ... z podworka ...
>- No dobrze, a jak oni sie nazywaja ...
>- Kowalski, Malinowski ...
>- A ty jak sie nazywasz?
>- Kus'
>- No widzisz! Jest jakas roznica ...
>
>Tak wiec drogi Kolego WISNIEWSKI
>nie podejmuj nigdy decyzji opierajac sie na tym co robia "wszyscy"
>chyba ze Twoim glownym marzeniem jest wtopic sie w tlum, przejsc
>przez zycie niezauwazany nawet przez wlasna zone i wlasne dzieci,
Prawde mowiac nie jest to moje glowne marzenie. Mam poza tym nadzieje,
ze nie jestem miernota. Zony i dzieci nie mam, wiec nie wiem czy by
mnie zauwazyly :)))

>A ile Ty masz lat ze juz Ci sie uczyc nie chce?
26 i nie mam nic przeciwko nauce...

>A jesli Ci sie nie chce uczyc to lepiej daj sobie wogole
>spokoj z komputerami, bo to dzialka na ktorej zbyt wiele
>sie dzieje kazdego roku
...a zwlaszcza komputerow.

>to tyle "na surowo" :-)
>a na lagodnie
>to napisz najpierw DO CZEGO chcesz uzywac komputera
>wtedy dopiero bedzie mozna odpowiedziec.
A wiec tak:
Jestem asystentem na Politechnice i komputera uzywam glownie do spraw
zawodowych - obliczenia numeryczne. Pisze programy glownie w FORTRANIE
i troche w Pascalu, ostatnio Delphi. Probuje tez (oj ciezko to
idzie...) nauczyc sie C++. Czasem uzywam AutoCADa i MicroStation
(rysunki).
Poza tym, komputera uzywam zwykle do redagowania tekstu (Word).

Nie stronie od gier, a wiekszosc z nich dziala pod DOS (co OS2
potrafi), a ostatnio coraz czesciej pod Win95 (czego z informacji,
ktore posiadam nie potrafi i nie wiadomo kiedy bedzie potrafil - nie
mowie, ze to zle!!!). Prawde mowiac nie wiem czy pomysl pisania gier
pod Win95 jest dobry, ale coz: taka moda...

>Powiem Ci (w tajemnicy), ze sa zastosowania,
>w ktorych nic lepszego od DOS 3.1 nie ma.
>W dodatku absolutnie bez himemow i innych EMM386
Zgadzam sie. Jesli ktos ma malutka firme i potrzebuje miec w
komputerze baze klientow, tudziez faktury itp., to stary AT powinien
mu wystarczyc...

>z internetu
>ze sklepow
Moze i tak, ale o ile wiem, to w Polsce z tym ciezko... Jakis czas
kupilismy Warpa (jeszcze nie zainstalowany :(( i byly klopoty zeby w
ogole znalezc dystrybutora tego systemu, a co dopiero mowic o innych
programach...
A' propos, czy Warp jest popularny we Wloszech?

>eeeeetam, zaraz meczyc sie ...
>obsluga DOSa w OS/2 jest o klase lepsza niz analog w windozach
>a iz programami w3.x WARP sobie swietnie radzi
>(lepiej niz w95)
Oooo! Uzywales Win95? Taki przeciwnik? :)))

>Grego
>
>--

>Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it Grego_at_cyberspace.org
>ROMA, Italy http://www.RMnet.it/~grego Grego_at_FreeNet.hut.fi
>Anonymous Mail Service - http://free.rmnet.it/~grego/AnonMail.html

Pozdrowienia.

Michal W.

Michal Wisniewski misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl