Re: CD-ROM i Windows 95

Autor: RoMan Mandziejewicz (roman_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 02:23:51 MET

Piotr Stukin wrote:

[...]

> Przede wszystkim sprawdz wpis w config.sys,
> wydaje mi sie ze powinno tam byc tak : device=C:\SAMPLE.SYS

CD-ROMy w Szklarni95 nie wymagają sterownika w CONFIG.SYS

> /X:OEMCD001 a masz pewnie tak :device=C:\SAMPLE.SYS /E:OEMCD001,
> gdzie X - aktualna literka dla dysku (czyli chyba H ?)

We wszystkich sterownikach, które spotkałem, literka ta oznacza parametr
'drive' i zawsze brzmi 'd', za literę dysku odpowiada parametr /L: w
wywołaniu MSCDEX (o ile mnie skleroza nie myli).

> A takze w Panel Sterowania / System / Menedzer urzadzen...CD-ROM, tam
> tez jest ustawianie literki.

I to jest najwłaściwsza odpowiedź.

[...]

> p.s. dlaczego miales CD jako E: ?

Ja mam teraz jako H:, a za parę minut będę miał jako H:, I:, J: i K:
(NEC 4x4) ;-)

RoMan.