Re: HOT 433 - totalny zlom? [bylo: win95 i wylaczanie monitora]

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 21:19:12 MET

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) napisal(a):

>To zalezy od punktu widzenia. Ja mam identyczna plyte i jestem z niej
>rowniez zadowolony. Z tym, ze przy probie instalacji Windows 95
>wycielo mi w cholere tablice partycji.
>Jeden w takim wypadku powie, ze plyta to zlom.
>A ja po prostu doszedlem do wniosku ze plyta byla rozsadniejsza
>ode mnie w wyborze systemu operacyjnego :-)

Ciesze sie. Nie kazdy mial takie szczescie. Dokladnie 7-8 klientow na
10-ciu mialo pecha... Wiadomosc z pierwszej reki.

W kazdym badz razie w kregach zblizonych do sprzedawcow plyty Shuttle
sa synonimem totalnej tandety. Powaznie.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -