Re: HOT 433 - totalny zlom? [bylo: win95 i wylaczanie monitora]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 13:09:10 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>masz na mysli Shuttle'a?
>przesadzasz
>ja na niej chodze ponad rok
>pod OS/2 i Linuxem
>no problem

To zalezy od punktu widzenia. Ja mam identyczna plyte i jestem z niej
rowniez zadowolony. Z tym, ze przy probie instalacji Windows 95
wycielo mi w cholere tablice partycji.
Jeden w takim wypadku powie, ze plyta to zlom.
A ja po prostu doszedlem do wniosku ze plyta byla rozsadniejsza
ode mnie w wyborze systemu operacyjnego :-)

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl