Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Michal Wisniewski (misiek_at_hetman.iis.pw.du.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 15:30:50 MET

On Wed, 13 Nov 1996 14:17:09 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
Bodaszewski) wrote:

>Nie wiem co masz w tym wypadku na mysli, ja sie specjalnie nie
>meczylem. Bez zadnych problemow uruchomilem pod Warpem PL Worda 6.0
>PL, Excela 5.0PL i uzywam ich dosc czesto. W dodatku kazdy z nich
>chodzi na wlasnym VDM-ie, wiec moze sobie padac do bolu, a nie
>rozwali reszty systemu :-)
>Hint: nalezy w ustawieniach obiektu zwiekszyc ilosc przydzielanej
>pamieci DPMI z defaultowych 2MB do wlasciwej dla tych 'potworkow'.
>Minimum 6 MB, najlepiej dobrac eksperymentalnie zaleznie od tego,
>co sie w nich robi.

Ja tez sie nie meczylem, bo nie probowalem :)
Ale na serio: podobno programy spod Win3.1 chodza na OS2 wolniej niz
oryginalnie a poza tym OS2 nie wykona programow napisanych na Win95

Tak czytalem...

Michal W.

Michal Wisniewski misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl