Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 15:17:09 MET

misiek_at_hetman.iis.pw.du.pl (Michal Wisniewski) wrote:

>Dobra Grego, nie jestem fanatycznym wielbicielem Billa G. i Win3.1, 95
>itp..., ale co mam zrobic jezeli wszyscy dookola uzywaja Windowsow,
>Worda, Excela itp. w wersjach na Windows, najlepiej znam ten system,
>itd...?
>Przejsc na OS2 albo Linux ? Wtedy bede musial nauczyc sie nowego
>systemu, uzywac tylko programow pod ten system (skad je wziac?) i
>meczyc sie przy kazdej probie uruchomienia programu DOS/Windows (a
>tych, poki co jest najwiecej - przynajmniej w Polsce).

Nie wiem co masz w tym wypadku na mysli, ja sie specjalnie nie
meczylem. Bez zadnych problemow uruchomilem pod Warpem PL Worda 6.0
PL, Excela 5.0PL i uzywam ich dosc czesto. W dodatku kazdy z nich
chodzi na wlasnym VDM-ie, wiec moze sobie padac do bolu, a nie
rozwali reszty systemu :-)
Hint: nalezy w ustawieniach obiektu zwiekszyc ilosc przydzielanej
pamieci DPMI z defaultowych 2MB do wlasciwej dla tych 'potworkow'.
Minimum 6 MB, najlepiej dobrac eksperymentalnie zaleznie od tego,
co sie w nich robi.

pOSdrowienia,
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl