Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 15:43:23 MET

misiek_at_hetman.iis.pw.du.pl (Michal Wisniewski) wrote:

>Ja tez sie nie meczylem, bo nie probowalem :)
>Ale na serio: podobno programy spod Win3.1 chodza na OS2 wolniej niz
>oryginalnie a poza tym OS2 nie wykona programow napisanych na Win95

Nie zauwazylem spowolnienia pracy Worda, Excela ani Forte Agenta
(niniejszy tekst pisze spod WIN-OS2) - z tym, ze lacznie z
instalacja OSa rozrzerzylem pamiec z 16 do 32 MB.
Programow dla Windows 95 nie mam zadnych i w najblizszym czasie nie
zamierzam miec, wiec ten drugi problem w moim wypadku nie jest
istotny.

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl