Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Maciej Puzio (puzio_at_medianet.com.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 12:40:08 MET

Piotr Sobczak wrote:

> Przeczytalem wszystkie i to dosc dokladnie.
> No nie wiem czy tlo zielone (na nim komputer) od niebieskiego (a na nim
> procesor) sa obrazkami typu "wytez wzrok" (kto widzial wie).

No i chyba nie czytasz dokladnie. Patrz pare linijek wyzej: co jest napisane?
RACHUNKI UPROSZCZONE, tlo BIALE!
Chyba nie sadzisz, ze nie odrozniam koloru zielonego i niebieskiego od bialego? To
odrozni nawet daltonista.

> Pod logiem TCH na fakturze jest napisane wytluszczonym drukiem "TCH Systems
> Sp. z o.o." lub "TCH Components Sp. z o.o." Podobnie zresza wyglada rachunek
> uproszczony tylko ze nie ma loga.

Zgadza sie, nie ma loga, a nazwa firmy jest napisana z boku (z lewej strony) i
absolutnie NIEWYTLUSZCZONYM drukiem. Czy mam ci przeslac faxem kopie, zebys mi
uwierzyl?

> Przeczytalem i pamietam to co napisales. Zauwaz, ze kupujacy powinien udac
> sie z reklamacja do sprzedawcy. W Twoim przypadku wystapil problem bo
> zostales zle skierowany o co do Ciebie nie mozna miec pretensji.
> W tym momencie gwarancja z TCH Components jest dla Ciebie nieistotna bo to
> ja jako sprzedawca czyli TCH Systems jestem gwarantem.

A skad mam to wiedziec? Tego nie ma na karcie gwarancyjnej. Chyba rzeczywiscie
trzeba przychodzic do TCH na zakupy z prawnikiem.

> Ogolne warunki gwarancji
> dla calego holdingu TCH sa takie same dlatego nie jest wyodrebnine
> Components i Systems.

Chba jednak nie, bo ja mialem z tego powodu sporo zdenerwowania.

> Na ten temat sie nie wypowiem bo nie jestem prawnikiem. Mamy swoich
> prawnikow i takie rzeczy napewno zostaly tak ustalone aby bylo to zgodne z
> prawem obowiazujacym w naszym kraju.

No coz, tez nie jestem prawnikiem, pozostawie to bez komentarza.

> Bardzo chetnie choc nie jestem osoba upowazniona do reprezentowania calego
> TCH ale zrobie to. Przepraszam i mam nadzieje, ze sie to juz wiecej nie
> powtorzy. Ja pracuje w TCH Systems Sp. z o.o. a z tego co pamietam z listow
> obsluga w tej czesci firmy jest dosc wysoko oceniana.

Dziekuje za przeprosiny i przyjmuje je. Jest to godne pochwaly, ze jednak
to "Przepraszam" uslyszalem (raczej: przeczytalem). Mam nadzieje, ze nasza
dyskusja spowoduje podjecie jakichs krokow przez TCH, ktore zaowocuja lepszym
traktowaniem klientow.

> A co do "bzdur" to nie rozumiem jak ktos moze oceniac wyglad faktury czy
> wytepowania tam jakies pieczatki skoro prawdopodobnie nigdy jej na oczy nie
> widzial.

Ale ja ja opisalem (w zasadzie rachunek uproszczony, ale to chyba powinno byc
wszystko jedno, bo oba dokumenty sa rownie wazne, sorry za to uproszczenie, i moze
niejasnosc), i rzeczywiscie, sa tam pieczatki, ale zadnej z nazwa firmy.

Pozdrowienia

Maciej Puzio
puzio_at_medianet.com.pl