Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 14:06:52 MET

Maciej Puzio napisal (-a) :

> No i chyba nie czytasz dokladnie. Patrz pare linijek wyzej: co jest napisane?
> RACHUNKI UPROSZCZONE, tlo BIALE!
> Chyba nie sadzisz, ze nie odrozniam koloru zielonego i niebieskiego od bialego? To
> odrozni nawet daltonista.
OK, OK zasugerowalem sie dyskusja na temat wygladu faktur i tego co powinno
sie na nich znajdowac a konkretnia jaka pieczatka (i co powinno a co nie na
nie byc).
> A skad mam to wiedziec? Tego nie ma na karcie gwarancyjnej. Chyba rzeczywiscie
> trzeba przychodzic do TCH na zakupy z prawnikiem.
Nierozumiem. Na rachunku podobno masz napisane TCH Systems wiec czego nie
wiesz? Wiesz kto Ci sprzedal wiec wiesz do kogo sie udac w razie problemow
> Chba jednak nie, bo ja mialem z tego powodu sporo zdenerwowania.
Napisalem "ogolne", jakbys kupil komputer a nie kupe czesci z oferty TCH
Components z odzielnymi gwarancjami to dostalbys gwarancje od TCH Systems na
caly komputer z dokladnymi warunkami gwarancji udzielanymi na sprzet
komputerowy przez TCH Systems.
> Dziekuje za przeprosiny i przyjmuje je. Jest to godne pochwaly, ze jednak
> to "Przepraszam" uslyszalem (raczej: przeczytalem). Mam nadzieje, ze nasza
> dyskusja spowoduje podjecie jakichs krokow przez TCH, ktore zaowocuja lepszym
> traktowaniem klientow.
Ja tez mam taka nadzieje.
> Ale ja ja opisalem (w zasadzie rachunek uproszczony, ale to chyba powinno byc
> wszystko jedno, bo oba dokumenty sa rownie wazne, sorry za to uproszczenie, i moze
> niejasnosc), i rzeczywiscie, sa tam pieczatki, ale zadnej z nazwa firmy.
Tak, tak, tak ale to nie dotyczylo tego co ty napisales. Chodzilo mi o
kolege ktory wymadrzal sie jak powinna wygladac faktura i pieczatka na niej
nie majac zielonego pojecia o tym jak wyglada faktura (FAKTURA!) w TCH.

Piotrek

PS. Proponuje zejsc juz z tego tematu bo to nie ta lista. Jesli ktos ma
jeszcze cos do dodania to moze poza ta lista.