Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 15:35:18 MET

Maciej Puzio napisal (-a) :

> Sorry, ze to ja odpowiadam, ale troche sie zagalopowales, a na dodatek zabierasz
> glos nie przeczytawszy wszystkich postingow (tak to przynajniej wyglada).

Przeczytalem wszystkie i to dosc dokladnie.
> Ja osobiscie mam dwa rachunki uproszczone, jeden z TCH Systems, drugi z
> TCH Components (jeden wydany w maju, a drugi w pazdzierniku br.). Oba maja takie
> same tlo (biale). Co do ich ukladu graficznego i stalych danych, to sa do siebie
> podobne jak obrazki "Wytez wzrok".
No nie wiem czy tlo zielone (na nim komputer) od niebieskiego (a na nim
procesor) sa obrazkami typu "wytez wzrok" (kto widzial wie).
> Nazwa TCH Systems/Components jest napisana stosunkowo malymi,
> niewyluszczonymi literami.
Pod logiem TCH na fakturze jest napisane wytluszczonym drukiem "TCH Systems
Sp. z o.o." lub "TCH Components Sp. z o.o." Podobnie zresza wyglada rachunek
uproszczony tylko ze nie ma loga.
> Poza tym, gdybys przeczytal
> moj wczesniejszy posting, to wiedzialbys, ze rachunek na komputer zawieral
> napis "TCH Systems", karta gwarancyjna "TCH Components", a "Warunki gwarancji"
> po prostu "TCH". Co ty na to?
Przeczytalem i pamietam to co napisales. Zauwaz, ze kupujacy powinien udac
sie z reklamacja do sprzedawcy. W Twoim przypadku wystapil problem bo
zostales zle skierowany o co do Ciebie nie mozna miec pretensji.
W tym momencie gwarancja z TCH Components jest dla Ciebie nieistotna bo to
ja jako sprzedawca czyli TCH Systems jestem gwarantem. Ogolne warunki gwarancji
dla calego holdingu TCH sa takie same dlatego nie jest wyodrebnine
Components i Systems.
> Nieumieszczenie na karcie gwarancyjnej informacji
> o podziale TCH Systems/Components, a potem robienie klopotow z tego powodu
> klientowi, nadaje sie na sprawe sadowa (sądową).
Na ten temat sie nie wypowiem bo nie jestem prawnikiem. Mamy swoich
prawnikow i takie rzeczy napewno zostaly tak ustalone aby bylo to zgodne z
prawem obowiazujacym w naszym kraju.
> A przynajmniej powinnismy
> uslyszec "Przepraszamy, wiecej sie to nie powtorzy" od osoby upowaznionej
> reprezentowac TCH (oba), a nie "takie bzdury piszesz"!

Bardzo chetnie choc nie jestem osoba upowazniona do reprezentowania calego
TCH ale zrobie to. Przepraszam i mam nadzieje, ze sie to juz wiecej nie
powtorzy. Ja pracuje w TCH Systems Sp. z o.o. a z tego co pamietam z listow
obsluga w tej czesci firmy jest dosc wysoko oceniana.
A co do "bzdur" to nie rozumiem jak ktos moze oceniac wyglad faktury czy
wytepowania tam jakies pieczatki skoro prawdopodobnie nigdy jej na oczy nie
widzial.

Piotrek