Re: Czy warto? S3TRIO64V+

Autor: Maciej Puzio (puzio_at_medianet.com.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 12:14:09 MET

Jacek Osiecki wrote:

> Jakie odgrywarki? Pod windoze, oczywiscie... Znasz jakies z regulowana
> predkoscia?

Wiec tak: z cala pewnoscia dziala mi programik zatytulowany "Microsoft ActiveMovie
Control" (sic!). Niestety nie pamietam skad go sciagnalem, wydaje mi sie, ze byl
w pakiecie razem z Internet Explorerem 3.0 (i co za tym idzie, "sam" sie zainstalowal,
brrr...). Wbrew "Control" w nazwie jest to samodzielny program.

Poza tym dzialal mi swego czasu MPEGPlay (ale to program dla Win 3.1). Bylo to jednak
dosc dawno temu (i pamiec moze mnie zawodzic). Niestety padl mi niedawno dysk i wcielo
jakies DLL-e, w zwiazku z tym MPEGPlay mi sie nie uruchamia teraz w ogole, i co za tym
idzie, nie jestem w stanie sprawdzic, czy rzeczywiscie chodzi jak trzeba. :-(

Media Player po zainstalowaniu Xinga w sposob "cudowny" zyskal mozliwosc odgrywania
plikow MPEG, niestety po jednej sekundzie przerywa dzialanie (tak samo jak Xing
MPEG Player).

Niestety, nie jestem w tym temacie dosc mocny, wiec wiecej nie jestem w stanie
ci pomoc.

Pozdrowienia

Maciej Puzio
puzio_at_medianet.com.pl