Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Maciej Puzio (puzio_at_medianet.com.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 14:12:15 MET

Piotr Sobczak wrote:

> Czy ty kiedykolwiek widziales jakakolwiek fakture z TCH Systems lub TCH
> Components, ze takie bzdury piszesz?!?
> Faktury TCH to nie jakies tam swistki papieru zadrukowane semigrafika i
> rozniace sie pieczatka firmowa. Zeby wyeliminowac pomylki TCH Systems i TCH
> Components maja rozne faktury (nawet tlo na nich jest inne) i sa drukowane
> na roznych drukarkach zeby ktos sie nie pomylil i nie wydrukowal faktury z
> TCH Systems na formatce TCH Components.

Sorry, ze to ja odpowiadam, ale troche sie zagalopowales, a na dodatek zabierasz
glos nie przeczytawszy wszystkich postingow (tak to przynajniej wyglada).

Ja osobiscie mam dwa rachunki uproszczone, jeden z TCH Systems, drugi z
TCH Components (jeden wydany w maju, a drugi w pazdzierniku br.). Oba maja takie
same tlo (biale). Co do ich ukladu graficznego i stalych danych, to sa do siebie
podobne jak obrazki "Wytez wzrok". Nazwa TCH Systems/Components jest napisana
stosunkowo malymi, niewyluszczonymi literami. Poza tym, gdybys przeczytal
moj wczesniejszy posting, to wiedzialbys, ze rachunek na komputer zawieral
napis "TCH Systems", karta gwarancyjna "TCH Components", a "Warunki gwarancji"
po prostu "TCH". Co ty na to? Nieumieszczenie na karcie gwarancyjnej informacji
o podziale TCH Systems/Components, a potem robienie klopotow z tego powodu
klientowi, nadaje sie na sprawe sadowa (sądową). A przynajmniej powinnismy
uslyszec "Przepraszamy, wiecej sie to nie powtorzy" od osoby upowaznionej
reprezentowac TCH (oba), a nie "takie bzdury piszesz"!

Maciej Puzio - coraz bardziej zawiedziony klient TCH (sam nie wie ktorego)
puzio_at_medianet.com.pl