Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Maciej Puzio (puzio_at_medianet.com.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 14:26:32 MET

Piotr Sobczak wrote:

[ciach!]

> Gdybys od razu trafil do nas to nie byloby calej tej niemilej sprawy a tak
> przez panienke w recepcji narobilo sie kupe niepotrzebnego smrodu.

To sie narobilo przez dwie panienki (przeczytaj dokladnie jeszcze raz moja historyjke
na piec osob). A w ogole to sie narobilo przez TCH, ktore jest podzielone tak, ze
sami jego pracownicy sie w tym gubia.

> To prawda.
> Czy nie masz przypadkiem plyty firmy A-Trend (ATC-cos tam), one maja
> dwuletnia gwarancje (wykluczam ASUSa bo na nich nie ma bateryjki ani
> akumulatorka)

Tak, ATC-1000. Rzeczywiscie, gwarancja jest na dwa lata, sorry - pomylilo mi sie
(na kazdy komponent w komputerze mam inny okres gwarancji, w przediale 0-3 lata).
Ale karta gwarancyjna na plyte jest wystawiona przez TCH Components, to moze jednak
bede musial wymontowywac plyte jak skonczy sie gwarancja na "montaz dokonany w
TCH Systems"?

> To tez prawda (z punktu widzenia TCH Systems)

Jesli do tego dojdzie, to nie omieszkam napisac (pochwalnej) wzmianki na liste.

Maciej Puzio
puzio_at_medianet.com.pl