Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 10:22:32 MET

Grzegorz Szyszlo napisal (-a) :

> czytam i mi sie wlosy jeza. Na pieczatce MUSI byc nazwa firmy. jesli jej
> nie ma, to cos jest nie tak. Ostatnio wprowadzili nakaz stosowania
> jakichs tam poteznych pieczatek, gdzie jest napisane prawie wszystko
> o firmie (pieczatki sa potezne i nieporeczne).
> A tu co widze ? pieczatka bez nazwy firmy. ech....... bede uwazal w razie
> czego.

Czy ty kiedykolwiek widziales jakakolwiek fakture z TCH Systems lub TCH
Components, ze takie bzdury piszesz?!?
Faktury TCH to nie jakies tam swistki papieru zadrukowane semigrafika i
rozniace sie pieczatka firmowa. Zeby wyeliminowac pomylki TCH Systems i TCH
Components maja rozne faktury (nawet tlo na nich jest inne) i sa drukowane
na roznych drukarkach zeby ktos sie nie pomylil i nie wydrukowal faktury z
TCH Systems na formatce TCH Components.

Piotrek