Re: Co lepsze TPNET czy cos???

Autor: Wojtek_Piecek_at_camk.edu.pl
Data: Mon 11 Nov 1996 - 13:32:14 MET

> Mozna wykupic u kogos innego. Zreszta w TPSA tez mozna, lecz sie nie
> oplaca (drogo).

Rany boskie, czytajecie jak odpowiadacie !!! Przeciez sprawa sie toczy
wlasnie o to czy trzeba wykupywac !!!

> Nie wiedzialem, ze mnie tu nie ma... ;)))

Nie jasno sie wypowiedzialem, zgodnie z dezycja The Prezesa TPSA mialo nie
byc dostepu do pewnych uslug z tpnet. NEWSy mialy byc wlasnie tymi
wybranymi, inne to o ile pamietam irc. Dotyczylo to tylko kilku grup (*.pl?)
ale nie pamietam szczegolow, zreszta i tak z nich nie korzystam.

> ???

Kiedys taka usluge robil ftp.funet.fi, widac ze pod tym wzgledem jestes
nieco swierzy. Nie wiem jak teraz, problem polegal glownie na sp..lonym dns
(w jedna i w druga strone), i lezal po stronie tpsa.

> Wszystko jest kwestia ceny.

Cholera, jasne ze jest. Przeciez pytanie bylo (dalej jest w Subjecie) czy
TPSA wystarczy, czy potrzebny jest jeszcze provider z prawdziwego znaczenia
a nie tylko firma dajaca numer IP.

-w