Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 19:35:20 MET

Maciej Puzio napisal:

>Mi jednak wymienili tylko bateryjke.

Mnie gnebi caly czas problem: jakwygladala rozmowa; czy najpierw zobaczyli
fakture, na niej typ plyty i powiedzieli rozmontuj pan komputer,
czy zobaczyli na fakturze stempel TCH components i powiedzieli: sprzedalismy
panu plyte wiec niech pan przyniesie plyte,

czy moze najpiewr sie rozmowa odbyla przez telefon (nie widzieli ani typu plyty
ani stempla) i powiedzieli "bedzie pan mussial przyniesc plyte" ?

>Maciej Puzio
>puzio_at_medianet.com.pl

Tutaj czesc historii i slusznego lub nieslusznego postepowania serwwisu
miesci sie w poczatku rozmowy na temat tej nieszczesnej ba(k)teryjki
(prawde mowiac akumulatora)
No i caly czas mnie gnebi pytanie : pastylka czy beczolka ?
-- pozdrowka
Romek