Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Maciej Puzio (puzio_at_medianet.com.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 12:39:03 MET

Wojtek_Piecek_at_camk.edu.pl wrote:

[ciach!]

> Oficjalnie protestuje. Slepy nie podpisuje. Na fakturze jest napisane:
> "Podpis osoby upowaznionej do podpisywania faktu VAT". I nie jest to
> napisane po to aby sobie tym gebe wycierac, ale po to aby takiemu pozniej
> pokazac co podpisal. Sorry, live is brutal.

Dla porzadku: sorry, faktycznie nie dostalem faktury tylko rachunek
uproszczony, tam jest napisane "Podpis nabywcy".

Poza tym - rzeczywiscie zycie jest brutalne, ale nie kupowalem sprzetu w
TCH po to, aby nauczyc sie tej prawdy. Jesli sprzedawca nie informuje dokladnie
klienta przy kupnie jakie sa warunki gwarancji, to nie "zycie jest brutalne",
tylko "sprzedawca jest nierzetelny". Nie zyjemy w dzungli i mam prawo oczekiwac
minimum uczciwosci ze strony sprzedawcy.

[ciach!]

> TY jako klient przychodzisz do niej z dokumentami ktore wlasnie podpisales,
> jesli sa w nich jakies niejasnosci to nie podpisuj.

Otoz to! Wlasnie po to zaczalem te dyskusje, aby uswiadomic potencjalnym
klientom TCH, ze w tej firmie trafiaja sie takie niejasnosci. Byc moze majac
te swiadomosc pojda robic zakupy do innej firmy, takiej, ktora niejasnosci
(i potem trudnosci) nie stwarza.

Pozdrowienia

Maciej Puzio
puzio_at_medianet.com.pl