Re: Co lepsze TPNET czy cos???

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 18:47:30 MET

Wojtek_Piecek_at_camk.edu.pl napisal(a):

>Nie jasno sie wypowiedzialem, zgodnie z dezycja The Prezesa TPSA mialo nie
>byc dostepu do pewnych uslug z tpnet. NEWSy mialy byc wlasnie tymi
>wybranymi, inne to o ile pamietam irc. Dotyczylo to tylko kilku grup (*.pl?)
>ale nie pamietam szczegolow, zreszta i tak z nich nie korzystam.

Nie calkiem tak. Nie mozna pisac na news.tpnet.pl nawet wtedy, gdy ma
sie konto u jakiegos providera. Sciagac artykuly oczywiscie mozna.

Dlatego ja musze pisac na news.nask.org.pl chociaz o wiele lepiej
(szybciej, blizej) byloby dla mnie korzystac z newsow TPNET. Wiem, ze
to idiotym i kompromitacja TelePSA, bo tak czy siak z newsow
korzystam. A ze mniej wygodniej dla mnie i ze przy okazji generuje
wiekszy ruch pomiedzy sieciami TPNet i NASK-u... Kogo to obchodzi...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -