Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 14:53:11 MET


Andrzej Chojnacki <alf_at_polbox.pl> wrote:
: A nieznajomosc tego rozwiazania dyskwalifikuje PANA INZYNIERA,
: jako pracownika pomocy technicznej.

Jeszcze nie dyskwalifikuje. Dyskwalifikuje go dopiero fakt ze
zamiast slow "poszukam, oddzwonie", czy "poszukam, prosze spytac za tydzien"
uslyszales "chyba sie nie da, ale prosze jeszcze sobie przeczytac
dokumentacje". Komus sie nazwy stron pomylily, kto tu ma sluzyc
pomoca techniczna.

Moze trzeba zapomniec o kulturze osobistej, i odpowiedziec
"to prosze skonsultowac odpowiedz ze swoim szefem", po czym
za dwie godziny zadzwonic do szefa i zapytac co razem wymyslili?

J.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:55:27 MET DST