Re: Komu wierzyc

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 11:55:34 MET

Grzegorz Szyszlo napisal (-a) :

> Ja sie tylko pytam jak ja mu mam wierzyc, skoro on podal nam tu
> wymik sysinfo P Pro200 o wielkosci 420, gdy mi i jeszcze komus
> wyszlo idealnie tak samo na P133. Jak do tej pory nie doczekalem
> sie wyjasnienia. To powoduje, ze Karpio nie moze byc potraktowany
> jako wiarygodne zrodlo informacji.

A dlaczego uzywacie testu Sysinfo 16-bitowego na procesorze PPro kory jest
optymalizowany dla kodu 32-bitowego a ni cholery dla 16 ?!? To swieta prawda
ze w SI 8 PPro 200 ma index CPU zblizony do tego jaki daje P133.
Niektore programy 16-bitowe chodza na PPro 200 wolniej niz na P100 wiec
jesli sie chce porownywac Pentium do Pentium Pro trzeba uzywac testow
32-bitowych i najlepiej w jakims 32-bitowym systemie (nie Win95!)
Jesli ktos kupuje komputer z PPro i uzywa go pod DOSem lub Win95 to tylko
pogratulowac tra(e)fnego.

Piotrek