Re: Linux i HDD

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 11:33:14 MET

Artur Lipowski <artur_at_tpg.krakow.pl> wrote:
: Z ciekawostek moge dodac, ze Linux (driver dyskow EIDE) ma zaszyta
: tabelke, ktora tlumaczy parametry zapisane na dyskach na te prawdziwe
: czyli takie, przy ktorych beda dzialay najlepiej (czasami to oznacza
: ciut wolniej, czasami szybciej, ale zawsze pewnie).

Moglbys opisac co dokladniej Linux robi? Bo jak na razie to mi wyglada
na reklamowke w stylu MS "szybciej, latwiej,przyjemniej.."

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |