Re: Komu wierzyc

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 12:11:01 MET

piotrs_at_tch.waw.pl (Piotr Sobczak) wrote:

>A dlaczego uzywacie testu Sysinfo 16-bitowego na procesorze PPro kory jest
>optymalizowany dla kodu 32-bitowego a ni cholery dla 16 ?!? To swieta prawda
>ze w SI 8 PPro 200 ma index CPU zblizony do tego jaki daje P133.

Zauwaz, ze mi nie chodzi ze jest zblizony (nie zdziwilbym sie), lecz to
ze jest identyczny. Sorry, ale w przypadkowe przypadki jak tez maslo
maslane to ja nie wierze.

>Niektore programy 16-bitowe chodza na PPro 200 wolniej niz na P100 wiec
>jesli sie chce porownywac Pentium do Pentium Pro trzeba uzywac testow
>32-bitowych i najlepiej w jakims 32-bitowym systemie (nie Win95!)

ostatnie to racja :) ale niechby wyszlo nawet wolniej, lecz zeby bylo
chociaz o punkt wiecej lub mniej. wyszlo idealnie tak samo. i w tym problem.

>Jesli ktos kupuje komputer z PPro i uzywa go pod DOSem lub Win95 to tylko
>pogratulowac tra(e)fnego.
>
>Piotrek

racja :)