Re: Komu wierzyc

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 11:23:28 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:
>co jakis czas wraca dyskusja na temat
>roznic w wynikach podawanych przez rozmaite
>sysinfa, syscheck'i, indosys'y itd, itp, etc,
>ktoremu z nich wierzyc?
>odpowiedz jest prosta: wierzyc nalezy Karpiowi!
>
>Grego
>
>P.S. UWAGA! W powyzszym nie ma ani odrobiny sarkazmu

Ja sie tylko pytam jak ja mu mam wierzyc, skoro on podal nam tu
wymik sysinfo P Pro200 o wielkosci 420, gdy mi i jeszcze komus
wyszlo idealnie tak samo na P133. Jak do tej pory nie doczekalem
sie wyjasnienia. To powoduje, ze Karpio nie moze byc potraktowany
jako wiarygodne zrodlo informacji.

PS. UWAGA! Tu tez nie bylo ani odrobiny sarkazmu, jedynie
     wytkniecie potkniec. Karpio, popraw sie prosze :)