Re: CD-ROM i Windows 95

Autor: Dariusz Bandzarewicz (bonzo_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 01:51:48 MET

"Piotr Stukin" <biker_at_odn.zgora.pl> wrote:
>Tomek Stankiewicz <venglin_at_hektor.umcs.lublin.pl> napisał(a) w
>artykule <55qcu8$ir9_at_helios.man.lublin.pl>...
[...]
>Przede wszystkim sprawdz wpis w config.sys,
Aby CD byl widoczny pod w95 nie trzeba ladowac driverow w config.sys
>wydaje mi sie ze powinno tam byc tak : device=C:\SAMPLE.SYS
>/X:OEMCD001 a masz pewnie tak :device=C:\SAMPLE.SYS /E:OEMCD001,
>gdzie X - aktualna literka dla dysku (czyli chyba H ?)
Wydaje mi sie ze powinno byc /D:.. gdzie "/D:" jest parametrem po
ktorym powinna wystapic nazwa urzadzenia pod ktora bedzie widoczny CD
przez mscdex'a. Litere dla dysku mozna okreslic w parametrach mscdex
np.: mscdex /D:MSCD000 /L:k (dla dysku k:)
>A takze w Panel Sterowania / System / Menedzer urzadzen...CD-ROM, tam
>tez jest ustawianie literki.
>W tej chwili nioc wiecej nie przychodzi mi na mysl.
Warto tez sprawdzic lastdrive w config.sys.
Jak nie pomoze to usun CD z menadzera i uruchom komputer jezcze raz.
W95 powinien znalezc i zainstalowac CD (jezeli pozrzednio miales
dobrze skonfigurowany)
>Pozdrawiam
>Biker
Pozdrawiam