Re: Caviar 31600 mi siada... Pomocy!

Autor: Piotr Łuczak (luczakp_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 22:27:33 MET

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:
> No to juz insza inszosc. Przeciez chodzilo o zaznaczanie BADow
> w celu zwrocenia dostawcy a nie w celu optymalizacji do W95.
> Od tego to masz DEFRAGa wbudowanego w W95
Nie wyrazilem sie jasno : samo uruchomienie programu (dzialajacego na
tak niskim poziomie sprzetu, tzn.dysku) napisanego kilka lat temu na
komputerze z W95 napawa mnie przerazeniem, czy on czegos sam
automatycznie nie naprawi tak, ze bede dlugo po nim jeszcze poprawial...
Boje sie po prostu, bo mam przykre doswiadczenia z takimi programami
(kiedys "dzieki" nim poznalem doglebnie strukture FAT ;-)).
Nie wiem jak sobie kumpel ustawil opcje w jego Speedisku, chodzilo mi
tylko o sam przyklad "nieodpowiedzialnosci" aplikacji, nie o
optymalizacje dysku.

  Pozdrowienia
    Piotr Łuczak
    luczakp_at_dora.doskomp.lodz.pl